جمعه، مهر ۰۳، ۱۳۸۳

فیلم با زیر نویس


امروز ابطحی در وبلاگ خودش نوشته که" در تو در توي ا ين کشور بزرگ و زير اين پرده نازک معنويت تبليغ شده، دنياي لجني خوابيده است. جنايت و فقر غوغا مي کند. اين درد دل همه شماهاست و هرکس اندک عقلي داشته باشد براي آينده اين کشور که اولويتها به شدت به هم ريخته است نگران مي شود. آري، اولويتها به هم ريخته!"
نمی دانم ابطحی این روزها با این جسارتی که پیدا کرده ادمو به شک می اندازه !! اخه قرار هم نیست که کاندید بشه واقعا ادم دیگه به هیچ چیزی نمی تونه اعتماد کنه

امروز تو صبحانه لینکی بود در مورد زیر نویس های فیلم واقعا من تا به حال از یک همچین چیزی اطلاع نداشتم حتما امتحان کنید .اگه به این سایت سر بزنید زیر نویس همه موجود رو می تونید ببینید و حتی سرچ کنید واقعا جالبه .بعد با دانلود یک برنامه ساده می تونید براحتی زیر نویس و فیلم رو همزمان ببینید البته چندین برنامه برای این منظور می تونید استفاده کنید که من این رو انتخاب کردم که کرکش هم هست حتما امتحان کنید بسیار مفید و در عین حال همه زیر نویس ها هم رایگان توی این سایت هستند البته برای بعضی از فیلم ها لازم میشه که synchronize بشه که این هم ساده است .من خودم که با استفاده از همین سایت که انصافا سایت جالبی هم هست زیر نویس چند فیلم رو دانلود کردم که هیچکدام مشکلی نداشتند .حتما امتحان کنید.


این مطلب رو هم از وبلاگ جمعی هنوز می اورم تا بهانه ای باشه برای لینک دادن به ان:
ادیسه چه

عشقت را چه می کنی؟
اگر دوستم داشته باشد منتطرم می ماند
خسته می شوی
خسته خواهم شد
گرسنه می مانی
می دانم
ممکن است بمیری
برای مردن آماده ام
پس می روی؟
باید بروم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان