پنجشنبه، مهر ۰۷، ۱۳۸۴

...

ابتکار زیبایی از وبلاگ ساده تر از آب
با اینکه هنوز در ابتدای کار است ولی مشخص است که میتواند ابزار بسیار مفیدی باشه فقط چند تا چیز به نظر من بهتر است که اضافه بشود:

1)یه قسمت ثبت نام اضافه بشه و بشه لیست وبلاگ های که هر کسی علاقمند است براش لیست بشه .مثل قسمت های custmomize اکثر سایت ها.
2) بهتره که در قسمت توضیحات فقط یک description کوتاه از هر وبلاگ نمایش داده بشه .
3) امکان ارسال خبرنامه روزانه یا هفتگی رو هم میشه اضافه کرد برای اینکه احتمال فیلتر یک همچین سایتی کم نیست .(کمتر از بلاگ رولینگ که نیست ، خیلی هم بهتر است )
4) میتوان قسمت فارسی و انگلیس رو هم از هم جدا کرد تا مشکل چپ و راست بودن هم مثل الان شکل سایت رو بهم نریزه . یا میشه در دو ستون جدا تو یک صفحه نشان داد .
5) اسمش رو هم عوض کرد گذاشت 4 .هم سر راست تر است ،هم اینکه خب نیاز به محاسبه و چرتکه نداره .
گذشته از این شوخی آخری ، به نظرم خیلی ابتکار زیبا و بدردبخوری است .

-------

دیروز هم انگار که یه عده معلوم الحال (!) ریختند جلوی سفارت انگلستان . از صبح که تلویزیون داشت تیلیغ میکرد که قراره تجمع بشه . انگار یه عده واقعا از خداشونه که دوباره جنگ بشه . یکیش مثل همین شریعتمداری ک..(منظور کیهان ) .آخه مگه با اینجور قرتی بازی ها کار درست تر میشود یا خرابتر ؟ پس فردا که جنگ بشه این ضعیفه ها که نمی خواند برند جبهه . آخه" ما دشمن شماییم" هم شد شعار بدبخت . خدایا تو رو به حق هر کی دوست داری درهای بهشت رو دو سال دیرتر باز کن .(من برم خدمت و برگردم )

۱ نظر:

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان