جمعه، خرداد ۲۶، ۱۳۸۵

ستارخان و شرق


روز 17 خرداد در روزنامه شرق در صفحه مشروطه در قسمت صد چهره ، مطلبی توسط احسان رشیدی با عنوان ستارخان سردار ملی چاپ شده بود که شاید بتوان آن را از لحاظ ما ایرانیان که دوست داریم برخی شخصیت های به اصطلاح افسانه یمان را بدور از هر گونه انتقادی و فقط به شکل یک اسطوره در ویترین تاریخمان قاب بگیریم کمی غیر متعارف بود . هر چند ، تعدادی از سطور که صرفا بیانگر دیدگاه شخصی نویسنده است ، چندان مناسب چنین ستون و صفحه ای نیست ، ولی امروز نکته جالبی که میخواستم این مطلب را بنویسم دیدم این بود که این مقاله از آرشیو اینترنتی شرق برداشته شده است ! نمی دانم این چه رسمی شده که در قسمت رسانه های آنلاین ما وحتی خبرگزاری ها که ناگهان کل خبر را از سایت برمیدارند . ولی خوب بایستی کسی به شرقی ها یاد بدهد که صفحه ای که روی اینترنت منتشر میشود ، حذفش بی معنی و شاید خنده دار است . به سادگی میتوان نسخه ذخیره شده صفحه را از دهها موتور جستجو پیدا کرد . مثل همین صفحه که برای خواندن این مطلب میتوان ار آدرس کش گوگل استفاده کرد . صفحه اصلی
این را هم بگویم که برخی سطور تقریبا بی انصافی است خودتان بخوانید .
در ضمن این را هم بگویم که من خودم یکی از خوانندگان دایمی همین صفحه هستم و تو آرشیو همین جا هم چند بار در موردش نوشتم . البته چند روز بعد که دوباره مطلبی در شرق با تیتر در صفحه اول در همین مورد ولی اینبار با لحنی دیگر چاپ شد ، میشد فهمید که انگار مقاله چند روز پیش برایشان دردسر ساز شده است .
جدای همه اینها دیشب یک شب رویایی برای انگلستان بود . هرچند از ته دل با حذف ترینتیداد و توباگو که شاید تنها تیمی است که لیاقت شگفتی ساز بودن را داشت موافق نبودم ولی طرف دیگر هم انگلستان هست . با این باخت هم تقریبا کار ترینتیدا سخت تر شد و بایستی حتما پاراگوئه رو ببرد . تنها چیزی که هست اینکه هیچکس ترینتیداد رو به خاطر باخت 2-0 سرزنش نخواهد کرد چون 80 دقیقه با تمام توان مقاومت کردند .سوئد هم پاراگوئه را برد ، هر چند بازی زیاد بازی خوبی نبود .

در پی مکاشفات در مورد سربازی های وبلاگستان کوچه را هم پیدا کردیم (البته از قبل پیدا شده بود از سربازی اش خبر نداشتیم ) .که انگار دوره آموزش رو تموم میکنه .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان