جمعه، مرداد ۳۰، ۱۳۸۳

افتتاحیه

باسلام
این اولین پست این وبلاگه و امیدوارم که بتونه اطلاعاتی رو در زمینه های مفیدی ارایه کنه .البته قراره که این وبلاگ دردر جه اول به یادداشت های شخصی خود من اختصاص داشته با شه ولی بهر حال خوشحال می شم که اگه دوستان بتونند کمک کنند تا بتونیم اینجا رو علاوه بر خا طرات ونظرات شخصی بتونیم به جایی تبدیل کنیم که بشه خوانند گان این وبلاگ اطلا عاتی مفید و به در خوری رو نیز در حال خواندن ش بتونند بگیرند.اول از همه از همه بچه هایی که وبلاگ دارند اگه بتونند لینک وبلاگ رو قرار بدنند دوم اینکه خیلی خوشحال می شم که بتونم نظراتتون رو در مورد اینجا به من اطلا ع بدید.نکته بعدی اینکه من سعی می کنم به سرعت اینجا رو سر و سامان بدم و لینک های وادرس ها یی رو اضافه کنم.و سر اخر که فعلا اول کاره و اگه پیشنهادی بخصوص پیشکسوتان وریش سفیدان اگه داشته با شند خوشحال می شم که به ادرس ایمیل من اطلا ع بدید.فکر کنم برای اولین پست فعلا همین قدر مطلب کافی باشه .تا بعد....





۱ نظر:

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان