چهارشنبه، آبان ۲۰، ۱۳۸۳

احیا

شب احیای امسال توفیق شد(!!) بریم مسجد دانشگاه.خیلی جالبه ادم حتما باید بره وببینه مسجدی که روزای دیگه خالیه جای سوزن انداختن نبود .ماشالله به لطف این مداحین عزیز اصلا روایت کم نمی یاد هر سال کلی روایت جدیده که اپدیت میشه حالا واقعا اینارو از کجاشون در می ارند خدا داند... دم به دقیقه هم که دعاست برای سلامتی رهبر معظم انقلاب..ولی حسابی وسطای شب سر دعای جوشن کبیر به شکلی داشتند گریه میکردند که من گفتم دیگه همه اینا میرند بهشت که بعد قرار شد پذیرایی بشه و کیک و شربت اوردند سر گرفتن اینا همان برادران که یه جوری گریه می کردند که دل سنگ رو هم میسوزوند به طرف کیک ها حمله میکردند ادم باورش نمی شد که اینا چند دقیقه پیش قرار بود برند بهشت.ولی جالبش دوست ما بود که وقتی کیک گرفتند اصلا یه جوری دست اش رو برد طرف سینی که من فکر کردم این اصلا دلش نمی خواد برداره و نصفه برداشته ولی وقتی نگاش کردم دیدم ستونی از کیک توسط ایشان برداشته شده .خلاصه جاتون خالی فیضی بردیم...مراسم پر باری بود.
امروز داشتم تو اتوبوس می اومدم به شهرمون با یکی نشسته بودیم که طرف توی نیروی انتظامی بود خیلی جالب بود حرف هایی که میزد ادم شاخ در می اورد اولا که می گفت از وقتی که جریمه ها رو زیاد کردند ابدا تاثیر مثبتی در میزان تخلف نداشته و میگفت همه این چیزایی که میگن کشکه!تو راه که داشتیم می اومدیم چند تا از خواهران بسیجی هم نشسته بودند ردیف جلو که فکر کنم حقوق می خوندند که داشتند بلند بلند حرف می زدند که ما یه اشاره به این اومدیم که بابا شما یه تذکر منکراتی به اینا بده که اقا تازه سر دلش باز شد که دیدیم بله حاج اقا کلی دوست دختر داره !! تازه استدلالات جالبی داشت فکر کنم طبق گفته های خودش تقریبا نصف دخترای شهری که این توش خدمت می کنه با این دوست اند .یه چیز جالب دیگه هم اینکه چند تا هم دوست خانم داشت که این یکی واقعا محشره!! وقتی هم از من پرسید من گفتم که نه بابا ما دوست دختر نداریم باور نمی کرد البته منم جای اون بودم شونصد تا هر روز دوست پیدا میکردم .خب ادم صبح تا شب یک الگانس با یه راننده زیر پاش باشه نتونه دوست پیادا کنه پس قراره من پیدا کنم؟ تازه بعدا هم که باورش شده بود به من گفت می خوای واست پیدا کنم (!!؟؟!!)انگار که داره سیگار تعارف کنه خیلی ادم جالبی بود در کل .
در ضمن کتابی که نوشته بودم اون روز تو قسمت پر بیننده ترین لینک ها بود در ضمن برای کسایی هم که اشکالاتی پرسیده بودند حتما جوابشان رو خواهم داد مطمنا.باز از همه دوستانی که لینک داده اند ممنونم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان