جمعه، آذر ۰۶، ۱۳۸۳

خلیج فارس

تو این چند مدت فرصت نبود که بیام اینجا برای همین مدتی این مثنوی تاخیر شد ولی توی این چند مدت چند تا مطلب بود که می خوام راجع به اونا بنویسم:

1-مساله این national geographyکه در اهم این امور است . دیگه کم مونده که رو نقشه خود ایران هم بنویسند "جمهوری عربی ایران" . که به نظر من این اقدام که بچه های وبلاگ نویس شروع کردند خیلی می تونه تاثیر گذار باشد و مساله این بمباران گوگل خیلی عالیه ولی تنها چیزی که اینجا می مونه و همه هم می دونیم اینه که همه اینا یازم و نه کافی است .این اقدام در حد سمبلیک عالیست و لی بایستس اقدامات دیگری نیز در کنار این قضیه باشه تا بتونه همه این اقدامات اثر خودش رو بگذاره.
2- مساله دیگه فرق اقدامات که خودجوشند با اقدامات دولتی است که خیلی جالبه.مثلا فکر کنید الان دولت زبانم لال می خواست یکذره قاطع تر حمایت کنه. اونوقت تو اخبار ساعت 2بیانیه و ابراز همدردی بود که سرازیر می شد از طرف دولت فخیمه جمهوری اسلامی که همه شدیدا این مساله رو تکذیب می کردندو اصلا منکر وجود یه همچین چیزی. شب ساعت 9 تازه شدیدا محکوم می کردندو فردا شب هم بایستی شعار مرگ بر national geography می دادیم و صبح هم راهپمایی و دوباره فردا صبح همه چیز تعطیل. ولی اینجا مساله فرق می کنه و این اقدامات علیرغم سمبلیک بودن بسیار تاثیر گذار تر از اقدامات دیگه است.
3- برای دوستایی که می خواند لینک بدهند برای اینکه این قضیه بهتر بتونه تو گوگل page rank صفحه رو بالا ببره تو یه پست خاص به این قضیه اشاره کنید عنوان پست رو هم مرتبط انتخاب کنید. تو اون پست خاص هم برای جلب موتور های جستجو از key word های خاص بیشتر وبه هر بهانه ای استفاده کنید و لینک کنید. چون عباراتی که به صورت head line هستند بیشتر مورد توجه هستند پس حتما سعی کنید که لینک پست رو حتما به صفحه مورد نظر بگذارید . تا حتما وقتی قراره این بمب گوگلی مون بترکه ابرو مند باشه .بعد هم این که حتما این لینک رو د ر کنار وبلاگ یا سایتتان نیز قرار دهید. اطلاعات بیشتر در مورد بمب گوگلی
Goole Bomb

اگه هم از این اقدام ناراحتید و می خواهید اعتراض کنید اینجا را امضا کنید
4-تو این مدت گوگل یه سرویس بسیار مفید دیگه هم برای هدفمند کردن جستجو ایجاد کرده که خیلی مفید است.برای دانشجویان لینک http://scholr.google.com/
5-حالا که صحبت موتور های جستجوست نیز در اخر از دوست عزیزی که بدنبال جستجوی "دختر " اومده اینجا رو پیدا کرده از صمیم قلب پوزش می طلبم. نمی دونم چی نوشتم که گوگل اینجا رو با میدون ولیعصر عوضی گرفته. ولی یه خواهش هم از این دوست عزیز . که اگه تونستید پیدا کنید بدهید بگذارم اینجا که اگه ملت خواستند مثل شما جستجو کنند بیاند اینجا لااقل دست خالی برنگردند و من هم شرمنده اشون نشم.

۳ نظر:

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان