یکشنبه، فروردین ۰۷، ۱۳۸۴

تثبیت قیمت ها

امروز رفته بودم پرتقال بگیرم دیدم کیلویی 1500 تومانه ! به جان شما 5 دقیقه مغزم کامل وایستاد .میگم چقدر هم که تثبیت قیمت ها شده به جان حداد .سالی که نکوست خدا کنه از بهارش پیدا نباشد .وگرنه اینجوری بخواد تثبیت قیمت ها انجام بشه که تا پایان سال نمی رسیم.
حالا جالب اینجاست که من نمی دونستم تواین یک هفته 2 برابر شده برا همین رسیدم که طبق سفارش 5 کیلو دیگه بگیرم که خود یارو انگار که دلش سوخته باشه مثل موقع هایی که قراره خبر مرگ یکی رو به ادم بدن خیلی اروم و شمرده گفت که گرون شده.که من ساده هم که فکر میکردم نسبت به سال های پیش رو میگه !برای همین در حال جمع کردن میوه با اشاره سرم تصدیق میکردم که گفت شده 1500!!!!!
که نا گهان خشکم زد بعد چند دقیقه که به خودم اومدم دیگه نمی دونم کی رسیده بودم در خونه! عمـــــــــــرا ارزششو داشته باشه !!
در ادامه مکاشفا تمان در سایت صدا وسیما (کانال دوم) که البته برای پیدا کردن تصویر دختر مهاراجه بود،نکته مهمی رو فهمیدیم که این سایت شاید یکی از معدودترین سایت هایی باشد که کلکسیونی از error های مختلف رو با هم داره از خطاهای دیتا بیس اش گرفته تا error های صفحات asp وهزاران مورد خطای دیگر و ناگفته نماند که معدود صفحاتی هم که باز می شوند انقدر سنگین هستند که از خیر لود شدنشان بگذرید.(خلاصه اخرش هم ما نتوانستیم عکس خانوم ماسوا شاندا رو پیدا کنیم...!)
در اخر هم به خاطر کلی وقتی که تلف شده بود برای یافتن خطاهای متنوع این سایت خواستم میل بفرستم که بدونن ملت رو الاف نکند. که همش failure delivery میداد که این هم شاید به خاطر اینکه دیگه سال پاسخگویی تموم شده!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان