چهارشنبه، مرداد ۱۲، ۱۳۸۴

من خیلی خیلی خوشم می آید

خیلی خوشم می آید !
توضیح: در شریف نیوز مطلبی خواندم با این عنوان که «خیلی بدم می آید» زیرش هم نوشته بود که یادداشت مربوط به یک مهندس مکانیک که تا اینجاش خوب معمولی است ولی در ادامه صفت اضافه تفضیلی تکمیلی لابد استحقاقی هم آورده شده که ایشان خدا میباشند که مطلب شان در یک سایت خبری چاپ میشود ودلیل اش اینکه در صنعتی شریف تحصیل میکنند. با خواندن این مطلب دیدم من هم بر عکس چیز های زیادی هست که اتفاقا خیلی هم خوشم می آید .نوشته زیر مربوط به همین موارد است.
من خیلی خیلی خوشم می آید:

من خیلی خوشم می آد وقتی از یکی از افراد که داره از سر کار در می ره میپرسم کجا با این عجله ؟ با دستش نمازخونه رو نشون میده .میگم که چه خبره ؟ الان وقت نمازه نیست ؟ میگه جلسه است . میگم برای چیه؟ می خنده میگه الان نمی دونم .برگشتنی می گم.

من خوشم می آید وقتی یک همچین نامه ای رو میخونم میبینم که نوشته: ( نقل از همان:)
من بدم مى‏آيد!! از اين كه دوستم موقع جزوه گرفتن از دختر همكلاسيمان به جاى آنكه نگاهش به جزوه باشد، به ناخن‏هاى نارنجى رنگش نگاه مى‏كند!!
و نمی گوید که یکی از یکی دیگر جزوه میگیرد تو آنجا چه میکنی وچرا به دقت زیر نظر داری تا ببینی کی از کی چی میخواد و کجا رو نگاه میکنه ؟

من خیلی خوشم می آید وقتی از برادران آدرس سر قله قاف رو هم میپرسی به زور یه جور آدرس میدند که حتما از طرف های مهران ،شلمچه وچه وچه بگذره تا از رشادتهاشون تعریف کنن.

من خیلی خوشم می آد همه افرادی که یه جورایی به حساب خودشان بسیار با عزت نفس تشریف دارند و کاملا روحانی ، همیشه تو یه همچین جاهایی اولین کسانی که یه همچین چیزایی رو میبینند خود شونند . (دلیل هم همین عکس های شاهکاری که خبرنگار های خودشون از تجمعات خلاف طبع آیات عظام سوژه هایی گیر میاورند که چشم های آدم 4 تا میشه-نمونه اش یکی از همان عکس های جشنواره ایران زمین که از زیر دامن یکی از خانم ها گرفته شده بود )

خیلی خوشم می اد وقتی میبینم افراد برای اینکه شدت تقواشون رو به رخ بکشند اسم اکانتشون رو تو ویندوز می گذارند کلب قاسم بن حسن.

و من خیلی خوشم می آید وقتی میبینم افرادی اینقدر اعتماد به نفسی تشریف دارند : (باز از همان)
من هميشه فكر مى‏كردم فرق آدم از روزى كه پا به دانشگاه آن هم شريفش مى‏گذارد تا روزى كه از آن خارج شود فقط در سطح معلومات و فرهنگ و شعورش است. آن هم در جهت صعودش.
که صد البته درست است مخصوصا وقتی که ولایت خونت اینقدر هم بالا باشد که مسلم است در سطح معلومات و فرهنگ و شعور از جامعه متمایزید . آن هم در جهت صعودش

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان