پنجشنبه، شهریور ۳۱، ۱۳۸۴

بمب گوگلی ونجف زاده

این الفنون انگار داره واقعا تمام راهی رو که آمریکا بایستی سالیان سال برای رفتنش زحمت می کشید رو داره برای اونها آسون می کنه و با این سخنرانی که انجام داد انگار مسله شورای امنیت رفتن پرونده اتمی ایران رو هم آسونتر کرده . تنها ملتی هستیم تو دنیا که ریس جمهورمون تو سخنرانی بیست دقیقه ایش یک ربع بینش برای روسای جمهور جهان تدریس میکنه ، نصف اش رو از فلسطین حمایت میکنه ، یه دودقیقه هم راجع به کشور خودش . بی نظیره !
اینکه تو ایران یک نظر سنجی درست حسابی نیست یکی از بدی هاش هم همین جاست .کاش واقعا میشد فهمید چقدر از ملت ایران مایل به داشتن برنامه های اتمی در حال حاضرند . الان تو تلویزیون یک گزارش داشت پخش میکرد که کار نجف زاده بود و داشت مسله نشنال جئوگرافیک رو یه جوری ربطش میداد به مسله انرژی اتمی . اینکه این آدم تفکری بیش از گوسپند ندارد سر جای خود ولی این بابا به خودش زحمت نمی ده اصلا ببینه این کار از طرف چه وبلاگ هایی بود ، همون هایی که نصف شون فیلترند . بعد گزارش بهتر است که وقتی فردی در مورد چیزی گزارش تهیه میکند که فرق اینترنت رو با مانیتور نمی فهمه بهتره بده یکی قبلش بخونه . افت داره برای سیمای جمهوری اسلامی که بیاد بگه بعد از مسله خلیج فارس ایرانی ها بمبی رو ساختند که "بعدها " بمب گوگلی نامیده شد! خیلی بده ، این قبیل بمب ها که برای بالا بردن رنک صفخات دلخواه در نتایج انجام میگیره ، اون موقع هم تازه نبود
بمب گوگلی بمباران گوگلی
در ضمن این مسله اصلا مسله حمایت از دولت نبود . اینکه خیلی واضحه . دلیل اش هم همه وبلاگ هایی که از این مسله حمایت کرده بودند .
اینکه ایران با اینهمه نفت ، نیازی به تولید برق از طریق انرژی هسته ای نداره واضحه ، همه می دانند هزینه ساخت ونگهداری یک نیروگاه اتمی برای تولید برق چندین برابر نیروگاه های با سوخت گازه، وقتی ما داریم در به در دنبال جا برای صادر کردن گاز هستیم چرا از طرق دیگه میخوایم برق تولید کنیم . این یه سوال لااقل برای خود من هست ، اگه کسی خیلی ادعاش میشه فقط به این یه سوال با آمار و ارقام درست جواب بده ! خودتان که میدونید فعلا تو لیست تامین منابع انرژی برق ایران انرژی هسته ای رده دهم هم نیست . یعنی اصلا با این تعداد نیروگاه (تامین برق که فعلا فقط بوشهره) خودشون هم به تامین برق از طریق اتم فکر هم نمی کنند. پس اینهمه هزینه ها برای یک کشور جهان سوم که هزاران مشکل داخل مرزهایش برای ملت اش بوجود آورده برای چیست ؟

۱ نظر:

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان