یکشنبه، مهر ۰۳، ۱۳۸۴

انرژی اتمی

انگار این کامنت دونی هم برای خودش یک جور نظر سنجی است ! آقای عزیزی ای که تنها مخالف مطلب قبلی بوده و همه موافقان دیگه رو هم متاسفانه به کیش خود می پنداری ، لطف کن یک بار دیگه مطلب قبلی من رو بخون ، عرض کردم با دلیل و مدرک بیا لطف کن واثبات کن که تامین انرژی از طریق برق در رده 10 اولویت وزارت نیروست ، فکر نکنم از این همه فحاشی سخت تر باشد !
در ضمن فرموده اید که انرژی فسیلی تمام شدنی است ! آفرین به این هوشتان ! پس لطف کن بگو چرا ما الان از اینهمه ذخایر مشترک نفتی با کشورهای حاشیه خلیج فارس استفاده نمی کنیم ؟ مگه نه اینه که مفت مفت ،فعلا عرب ها دارند از این میادین پول در میارند؟ چرا ما داریم نفت میفروشیم که بعدش با پول آن نیروگاه اتمی بسازیم ؟ خب چرا مثل آمریکا نفت مان را که ارزانترین منبع انرژی است برای خودمان نگه نمی داریم ؟
و صد البته حساب دو دوتا چهارتاست ! بنشین فکر کن (یا اگه دلت میخواد وایستا فکر کن) ، مگه حضرت عالی نمی دانید ذخایر گاز ایران تا 100 سال (قبل از میادین جدید ) و نفت تا بیش از 30 سال در این مملکت آنهم با این حساب که ما داریم الان اینهمه میفروشیم دوام میارند .خب آدم حسابی کدام نیروگاه اتمی دنیا عمرش بیشتر از این است ؟ و هزاران دلیل که ای کاش می شد خیلی علمی تر بحث کرد نه مثل همین کلی گویی هایی که بیخودی برخی فکر کنند .
در ضمن اگه به قلدر بازی است که کره شمالی قلدرتر از ما بود . بیشتر از ما هم پیش رفته بود . خب نتیجه چی شد ؟ جز بد بختی ملت اش چی گیرشان آمد؟ الان هم که عقب نشینی کردند (نکردند؟)
اگه اینقدر ساده اید که فکر کنید که دنیا وایستاده و تماشا میکند که کشوری مثل ایران بیاید بمب اتم بسازد با نهایت احترام خیلی ساده اید! چه شد اینهمه حمایت های اروپا تو این دو سال از ایران در برابر امریکا ، با یه سخنرانی یه آدم (...) همه زحمات دود شد رررررفت . الان دیگه امتیاز هایی هم که میشد گرفت هم دود شد رفت هوا ، باور ندارید صبرکنید ، تماشا کنید .
در ضمن اگه دلتان به امثال روسیه و چین خوش بود ،که دیگه باید فاتحه تان را خواند . هیچ کشور ازگلی نمی آید حمایت کشورهایی چون آمریکا و انگلستان و استرالیا ،آلمان،فرانسه و.. رو بفروشه به ایران . که امروزش با فردایش تومنی ،یک میلیون تفاوت دارد .
عزیزان دل برادر این پست خیلی طولانی شد( علی رغم خواست خودم که هیچ گاه نخواستم طولانی بنویسم ) ولی آخرین مطلب ، همه کشورها و ملت ها بدنبال منافع ملت خودشان هستند .اولویت برای همه دولتمردان رفاه در وحله اول برای داخل مرزهای خودشان ، تا حالا کشوری را دیده اید که برای دعوای دو نفر دیگه (آنهم خارج از مرزهایش ) یقه خودش را پاره کنه ؟ مگه نه اینه که همه کشورها الان در به در ، برای رابطه با اسراییل مسابقه گذاشتند . تنها کشوری که نمی داند در چه عصری زندگی میکند ماییم ، و هنوز هم با اینهمه بدبختی در فکر اصلاح جهان هستیم، همه اینها توهمات است ، خوب میشوید !
--- پی نوشت از وبلاگ ابطحی:
دیپلماسی هسته ای: تأمین منافع دیگران
متأسفانه در دیپلماسی هسته ای ناموفق نیویورک همه­ی دنیا از مسئله­ی قطعنامه علیه ایران سود برد جز خود ایران. اروپا و امریکا خوشحال بودند که با اکثریت آراء قطعنامه علیه ایران را تصویب کرده اند. چین و روسیه که ایران به وتوی آنان چشم دوخته بود و روز قبل علیه قطعنامه مصاحبه کرده بودند، با تأخیر یک روزه به نام دفاع از ایران، حتماً امکانات خوبی برای کشورشان گرفتند و ممتنع رأی دادند.
هند و پاکستان که دو روز قبل، آقای احمدی نژاد شخصاً با روسای آنان تماس گرفته بود و از همکاریهای آنان تشکر کرده بود، رأی منفی و ممتنع دادند.
حتما این کامنت را در قسمت نظرات هم ببینید:

فاطمه : 2 مهر84

دولت وطرفدارانش ازکجا به این نتیجه رسیده اند که همه مردم خواهان دستیابی به انرژی هسته ای هستندکه پای مصدق را هم که تادیروز تکفیر می کردندبه میان کشیده اند ؟براساس کدام نظرسنجی؟؟(لا مصب لینک ندارد .فقط مربوط به 2 مهر 84)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان