شنبه، اردیبهشت ۰۲، ۱۳۸۵

ویژه نامه شرق

این چند روز درگیر یافتن روشی برای به متن آوردن لینک های بغلی که با استفاده از delicious ساخته شده است بودم .یعنی آوردن لینک دونی به متن . ولی تو این بلاگر چنین چیزی ممکن نیست .منظور از طریق daily blog post خود delicious . برای movable type و Wordpress وحتی چند تا سرویس بی نام ونشان دیگه ممکن هست ولی برای این بلاگر نمی شه .البته روشی غیر ازساختن feed و استفاده از یک ارسال به میل و از آنجا آپدیت وبلاگ .که میدانم و میدانید که این راست به چپ لعنتی خراب میکند . راه حل بهتری هست ؟
در ضمن این ویژه نامه آیت الله بروجردی شرق چه ویژه نامه خوبی بوده ما نمی دانستیم . امروز تقریبا همه جایش را خواندم . اگر در مورد به قدرت رساندن آیت الله بروجردی مطلبی نمی دانید ، حتما بخوانید توصیه میشود . در مورد کاشانی هم چند جا مطلب داره ، در مورد سادگی اش ، و البته چیزهای دیگر از زبان آیت الله محمد حسین علوی طباطبایی.(مطلب خدا را باور داشت –صفحه 8) .
آقای کاشانی روی کاناپه نشسته بود .سلام کردم .آقای کاشانی گفت علیکم السلام .، کجا بودی ،چه کار میکنی ؟ دعوت کرد کنارش نشستم .گفت بی سواد لره چه کار میکند؟ منظورش آقای بروجردی بود . اگر این را من به آقا منتقل میکردم دیگر خیلی بد میشد . به آقای کاشانی گفتم : آقا بزرگش نخوانند اهل خرد که نام بزرگان به زشتی برد . ایشان خیلی ناراحت شد و دیگر تا آخر مجلس با من حرف نزد .(صفحه ده –همان )
حال شما و کلا اوضاع و احوال فیضیه آنزمان وحمایتشان از کاشانی را از زبان آیت الله محمد حسین طباطبایی ، مفایسه کنید با چهره ای که از ایشان در صدا و سیما ساخته اند . مخصوصا فیلمی که این اواخر پخش شد در مورد روزهای ملی شدن نفت و کودتا (اسم فیلم یادم نیست ) ،که آدمی بسیار با درایت و نهایت دوری از انگلیس نمایش داده میشود و...
در ضمن مسئله نوکر انگلیس بودن هم به عنوان طعنه در همان صفحه بالاتر اشاره شده ...


۲ نظر:

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان