سه‌شنبه، خرداد ۰۹، ۱۳۸۵

اعتراض

یک ابزار خوب برای وبلاگ نویسی با فایر فاکس .که دارای امکانات ادیتور متن و دیگر ابزار های وبلاگ نویسی و حتی بوکمارک کردن با delicious را هم یکجا دارد .
در ضمن دیشب هم داشت فیلم چشم فرشته رو از شبکه استانی آذربایجان غربی پخش میکرد. هر چند چیزی از فیلم باقی نمانده بود ولی خوب همان که یک ساعت ونیم تصویر جنیفر لوپز را از سیمای جمهوری اسلامی بتوانید تماشا کنید خودش بد نیست .بالاخره 24 ساعت پند و موعظه وسخنرانی زنگ تفریح هم میخواهد .
در ضمن انگار همه جا دوباره ساکت شده وخبری از اعتراضات نیست ، در مورد این موارد میخواستم تو این مدت یادداشتی بنویسم تا برای خودم ثبت شود . اینکه سالیان درازی است که در حق همه اقلیت های ایرانی ظلم میشود حرفی نیست ولی چیزی که کم کم دارد عادی میشود تحقیری است که در فکر وذهن همه ملت درباره ترک ها شکل گرفته .اگر به فرض هم که کاریکاتور مانا نیستانی از روی عمد هم نباشد ،که بعید میدانم ،به طور حتم ریشه در همان باور هایی دارد که کم کم در ذهن شان شکل گرفته .بی شک هم بزرگترین جفا را هم تلویزیون ،تنها رسانه تاثیر گذار بر توده ملت در ایران داشته است .
حالا هم چنا ن مرثیه ای دیروز از تحریریه ایران در بیست و سی نشان میداد که انگار این اولین بار است که در این مملکت در روزنامه ای تخته میشود و یا انگار اولین بار است که با بسته شدن روزنامه عده زیادی بیکار میشوند ، این همه روزنامه تنها برای توهین به رهبری توقیف کرده اید که شاید ابدا نتوان توهین نامید خوب این بار هم یک روزنامه را به خاطر توهین به یک ملت ببندید ،اشکالی دارد ؟

۱ نظر:

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان