سه‌شنبه، خرداد ۲۳، ۱۳۸۵

باخت به مکزیک



به مکزیک باختیم .
با این باخت هم به ته جدول چسبیدیم . واقعا با این باخت حسابی تو ذوق همه زده شد .هر چند به نظرم مکزیک شایستگی برد داشت و به حق اش هم رسید . ولی خوب اینجور راحت دادن بازی از دقیقه 70 به بعد کاری است که تنها ایرانی ها بلد نیستند و امروز ژاپن هم با عوض کردن نتیجه برد 1-0 با ، باخت 1-3 مشابه ایران در برابر تیم استرالیا در دقایق 80 به بعد روی دست ایران بلند شد .
به نظرم بازی مکزیک در نیمه اول ،بازی واقعی مکزیک نبود و شاید هم این بازی را ساده تر میدیدند . به هر حال یک بازی سخت تر هم در مقابل پرتغال هست که دکو هم به بازی خواهد رسید . تازه از دیروز به اینور هم به شدت دایی دارد منفورتر میشود ، چیزی که شاید خودش میخواهد . البته به نظر من تنها تقصیر دایی نبود ، از مربی که بعد از اولین بازی تیم اش در جام جهانی خبر توافقش با تیم ملی کشور دیگر پخش میشود (منظور چین ) ، ریس فدراسیونش بعد از برگشت کارش تمام شده هست و در عین حال از پایان کار مربی تیم صحبت میکند و ایضا مربی هم از علاقمند نبودنش به ادامه کار مصاحبه میکند ، چیزی بیش از این نمی توان انتظار داشت .
در ضمن امروز جمهوری چک هم ترکاند ، چه قدر تیم خوبی شده است این تیم .هر وقت دلش خواست گل میزند و هر وقت دلش خواست بازی را اداره میکند .

۱ نظر:

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان