پنجشنبه، شهریور ۲۹، ۱۳۸۶

سحری و اینترنت وایرلس

خوابگاه جدید مان اینترنت اتاق هایش به صورت وایرلس است که شبها مخصوصا که تعداد کاربران کم میشود سرعت خیلی خوب میشود امشب هم که برای سسحری بیدار شده بودیم امتحان کردیم ببینیم میشود کانال های تلویزیونی را مستقیم تماشا کرد یا نه ، که برای خودم هم دیدن کانال های ایرانی با این کیفیت باور کردنی نبود ! همه کانال ها بجز کانل سه را به خوبی و با کیفیت خیلی خوبی میشود از اینترنت هم دید ! نمی دانم خارج از کشور هم به همین ترتیب است یا نه ولی برای خود من خیلی شگفت آور بود . فقط حیف که انگار تلویزیون برنامه درست و حسابی امسال برای سحری ها ندارد و هر کدام را که انتخاب کردیم فقط سخنرانی بود .

همین امشب هم یکی از بچه هایی را که تابستان آلمان بود را زیارت کردیم که از وضعی که در اروپا این روزها شاهدش بوده شاکی بود که ملت آن بلاد چقدر از این انکار هالوکاست توسط محمود خان شاکی هستند ، خدا به خیر کند وضع این مملکت مان را .

کاش میشد کاملا آرام به دولت فهماند که ملت دیگر تاب وتوان جنگ دیگری را ندارد ، هر شکلی که باشد . خدایی فکر کنم احمقانه ترین شیوه که امریکا میتواند انتخاب کند همین شیوه است . چرا اینهمه ایرانی که آنجاست کاری نمی کنند؟ به نظرتان اگر سازمانی غیر دولتی مثلا از مردم امضای ضد جنگ و یا مثلا تقاضای تعلیق فعالیت ها برای صلح جمع کند این از نظر دولت غیر قانونی است ؟ یا مثلا برای سایت ریس جمهور به صورت جمعی و طی روز خاصی همه کامنت بگذاریم تا مجبور به پاسخ گویی به نظرات مخالف شوند .

پ.ن : اگر اینجا را میخوانید ، خوشحال میشوم نظرتان را بدانم !

۲ نظر:

  1. به نظرم کار خوبیه .یعنی اینکه همه ما کامنت بذرایم ولی اونا به خودشون هیچوقت زحمت پاسخگویی نمیدن .شاید اصلا نیازی نمی بینن که به مردمشون پاسخگو باشن و اینکه درمورد جنگ اعتراض کنیم .چون من فکر نمیکنم مردم توان تحمل مصیبت جنگ رو داشته باشن اون صداهاو اون انفجارها اون کشته ها فکر نمیکنم نسل بعد از ما اصلا توان دیدن این همه بی رحمی رو نداره و فکر میکنم امضا جمع کردن کار خوبیه ...!!

    پاسخحذف
  2. در موردی که فقط یکی دو کامنت باشه یا مثلا تعداد خیلی زیادی نظر و ایمیل شاید فرق کنه .ولی بایستی اطلاع رسانی خیلی وسیع تری باشه

    پاسخحذف

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان