چهارشنبه، شهریور ۱۰، ۱۳۸۹

رنکینگ والیبال ایران

نشستیم توی لب، که بچه های اسپانیایی داشتند رنکینگ فوتبال رو چک میکردند، (بعد از جام جهانی دیگه فکر کنم به صورت ریل تایم دارند این کارو میکنند) بعد یکیشون به شوخی برگشته میگه راستی ایران رنکش کجاست؟ منم گفتم خب یه ورزش خاص که نمیتونه معیاری باشه، پیشنهاد دادم که رنک والیبال رو چک کن، خودم هم انتظار نداشتم که وقتی چک کردیم دیدم واقعا رنک والیبال مردان بزرگسال 18 و جوانان 3 دنیاست، و در کل در همه رنک های زنان و مردان بالاتر از اسپانیا، خیلی کیف کردم! وقتی هم که داشتند لیست رو هی اسکرول میکردند و دنبال اسپانیا میگشتند به زیر میز اشاره میکنم که اونجا رو ببین، اینام ام کلا آماده سر کار رفتن بدون گرفتن حرفم برگشتند زیر میز رو میبینند که از خنده من تازه متوجه شدند. بعد هم که فهمیدیم بسکتبال همزمان بازی داره با تونس، آخرای بازی بود که دیدیم ایران برد. همچنین رنک  دیگر افتخار آمیز ایران در فوتساله که 4 دنیاست. 
حالا فکر کنم نزدیک دو ماه هست که خبر مربوط به س ن گ س ا ر در ایران تیتر اول همه اخبار شده، واقعا دیگر حال آدم رو بهم میزنند با این تبلیغی که برای مملکت درست کردند، که اخیرا هم با حماقت یه عده دیگه توهین زشت به همسر ریس جمهور فرانسه، واقعا یا یه عده کلا موقع حرف زدن سر وته حرفشان حالیشان نیست یا اصلا به خاطر عقده یا هر چیز دیگری علاقمند به ایجاد چنین جوی علیه کشورند، اینکه دو ماه تمام تیتر تمام اخبار دنیا درباره کشور همین خبر باشد، ای کاش که اجرا نشود، و ای کاش به سرعت فیصله پیدا کند. واقعا ناراحت کننده است دیدن همه روزه این خبر. (ای کاش یه مرخصی بهش بدند، بعد هم عمدا کمک کنند بره بیرون، پافشاری رو حکمی که اصلا سندی هم ندارد در قران چه فایده ای دارد؟ چطور برای حفظ اصل نظام هر کاری میشود کرد برای حفظ چهره اسلام نمیشود؟)



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان