شنبه، آبان ۰۱، ۱۳۸۹

افزونه برای کروم

یکی از مشکلات در اینجا همین تاریخ شمسی است. خیلی وقت ها دیگه حساب ماهها هم قاطی میشود! البته این بار که بروم ایران حتما بایستی یه تقویم یا سررسید برای خودم بیارم ولی خوب فعلا برای امسال که دیگر کفاف نمیدهد. خیلی وقت ها همین هم باعث سوتی ها و اشتباهات عظیمی میشود. چند روز قبل که داشتم برای کروم یه افزونه (همان اکستنشن) نصب میکردم فهمیدم که چقدر آسان است نوشتن این قبیل چیزها. برای همین امروز یه چیز ساده نوشتم برای کروم با استفاده از کد جاوایی که قبلترها در عنفوان جوانی نوشته بودم برای وبلاگ. چیز خیلی خلاصه و ساده ای است برای نشون دادن تقویم شمسی. برای تقویم قمری هم همین مشکل رو دارم ولی جایی کد آماده حالا به هر زبانی پیدا نکردم که اون رو هم نشون بده. ولی خوب اگه شما هم همین مشکل رو داشتید میتونید از اینجا بگیرید و نصب کنید. فکر کنم نصف بازدیدهای من از تابناک به خاطر همین مسئله چک کردن تاریخ هست که فکر کنم دیگه حل شه. البته شاید نمونه های فراوانی باشند ولی من پیدا نکردم که ساده باشند و شلوغ نباشند. این هم یه اسکرین شات ازش:)


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان