پنجشنبه، اسفند ۲۷، ۱۳۸۳

چهارشنبه سوری

امروز با یکی از بچه ها تو دانشگاه بودیم که خدایی معدن جک بود.کلی جک تعریف کرد تو یه مسیر خیلی کوتاه که داشتیم با هم می رفتیم که یه تعدادیش که یادم مونده رو اینجا مینویسم.


*از یه بسیجی میپرسن خدا کیه ؟ میگه نماینده ولایت فقیه در کاینات.

*از یه نفر که از مکه برگشته بود میپرسن تعریف کن چه خبر بود ؟ میگه بابا ،هیچی همه رفتیم کعبه ولی باز خدا خونه نبود همه موندند تو حیات.

*یک نفر حسین فهمیده رو تو خواب می بینه ازش می پرسه که احساست در مورد کاری که کردی چی بود ؟میگه از ما که گذشت ولی بگین برا تانک ها بوق بگذارند.

*یه بار یه سوسک به یه سوسک دیگه می رسه می پرسه خونه شما هم دانشجو داره؟



- بدجوری این دوران بلاتکلیفی کنکور حال ادمو می گیره (البته برای من یکی که همیشه خدا گرفته است که دیگه بدتر ).ادم هیچ کاری رو نه می تونه شروع کنه نه این که کارهای نیمه تمامو تموم کنه! خلاصه بد وضعیتیه.



یوم الله چهارشنبه سوری هم که گذشت.یادش بخیر سال پیش چهارشنبه سوری رو رفتیم ولیعصر که خیلی دیدنی بود و دقیقا مثل میدون جنگ .تو شون از هر قشروهمه رقم ادمی که فکرشوبکنید هم بود. از اونایی که با مامان بابا تشریف اورده بودند تا اونایی که به همراه دوستاشون (bباg وبالعکس).دیگه تو مملکت هر مراسمی داره به یه جور اعتراض تغییر کاربری می ده. از مراسم های محرم گرفته تا مراسم هایی مثل چهارشنبه سوری .شاید وقتی نظام داره همه چیز از مراسم های مذهبی مثل محرم گرفته تا نماز خوندن و رای دادن وبردن تیم ملی ومدال گرفتن یه ورزشکار و.. رو هم به حساب حمایت ملت از خودش حساب میکنه بالاخره مردم هم راهی پیدا میکنند تا اعتراض کنند .اونم ایرانی ها که تو این جورمسایل خبره اند.
امسال که حالمان بدجوری خرابه و توفیق نداریم تا بیایم از نزدیک زیارت کنیم ولی اونایی که رفتند التماس دعا !



این روزا ادم همه چیزی که به عقل جن هم نمی رسه رو با چشماش میبینه . اونروز رو کامپیوتر یکی از بچه ها یک CD بود که توش حاج حسین رضازاده و کمپلت اعضای تیم ملی و ایوانف و خانوم ایوانف داشتند می رقصیدند .داشتم به چشمام شک می کردم .البته این فیلم مال امادگی برای المپیک سیدنی بود فکر کنم چون تاریخی که تو فیلم بود مال سال 99 بود .شاید هم من تازه دیدم و همه قبلا دیدند ولی خوب دیدن رضازاده تپل حین رقص جالبه!







- نوباوه خبرنگار اعزامی ایران به امریکا مقیم شده!« روزنامه اقبال -دوشنبه» امریکا بده اخه ! ولی فقط برا ما !



سیستم کامنت خود blogger نمی دونم چه مرگش بود که کار نمی کرد برا همین سیستم کامنت وبلاگ رو دوباره عوض کردم با haloscan که وقتی رفتم سایتش دیدم امکانات جالبی داره و در کل سرعت بالا اومدنش خیلی بهتر از خود بلاگر است . یا شاید لااقل برا من این طوریه.(کامنت بگذارید خوشحال می شیم!!)

۱ نظر:

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان