جمعه، اسفند ۲۱، ۱۳۸۳

Firefox

دارم یواش یواش به کار با Firefox عادت می کنم .اینکه اصلا با Internet explorer قابل مقایسه نیست حرفی نیست و من خودم مثل خیلی های دیگه خیلی وقته که IE رو گذاشتم کنار و از Opera به جاش استفاده می کردم ولی کم کم دارم به این نتیجه می رسم که این خیلی بهتر از opera هم هست اگه شما هم تو این قحطی نرم افزار خوب برای اینترنت دنبال یه چیز نسبتا بهتر میگردید Firefox فعلا میتونه یه انتخاب خوب باشه.(راستی کسی ازGbrowser خبرجدیدی نداره؟)
یه حسن ای که داره: تو مدل جدید فیلترینگی بی پدری که اساسی ریده به همه چیز این اینترنت دیگه یه صفحه به صورت کامل باز نمی شه برای همین من خودم یه proxy server روی سیستم خودم ایجاد کردم که می تونه تو یه شبکه محلی تو حالت تا 3 نفر رو سرویس بده وبرای استفاده از اینترنت هم تو قسمت cascading proxy می شه پروکسی های معمولی رو باهاش به صورت پشت سر هم قرار داد (cascade(و تو تنظیمات پروکسی برای Firefox هم ادرس پروکسی خودمون رو قرار داد که خیلی بهتر می شه .از هر نرم افزاری هم می شه برای ایجاد پروکسی سرور استفاده کرد ولی من خودم از این CCproxy استفاده میکنم که خوب هم جواب می ده .

2-تو چند پست قبل من نوشته بودم که هر کی دعوتنامه gmail می خواد نامه بفرسته .که یه عده که میل زده بودند نمی دونم به چه علتی نرفته اند دعوتنامه رو باز کنند. آخه وقتی که هر کسی رفت و میل باز کرد به فرستنده دعوتنامه خبر داده می شه ولی خوب خیلی ها نرفته اند باز کنند! حتما می دونید که دعوتنامه هایی که به ادرس yahooفرستاده میشه می ره تو bulk.برای همین باید برید bulk میلتون رو چک کنید.


3-دیروز تو yahoo news تو یه خبر اومده بود که به خاطره علاقه ایرانیان به ماهی قرمز به عنوان سمبل خوشبختی امسال هم قراره که 5 میلیون ماهی قرمز خوشگل اماده مردن باشند . اخه می گم راه دیگه ای نداره ؟ بابا این بدبخت های کوچولو چه گناهی کردند؟

4-پارسال بود فکر کنم که رهبر انقلاب (دامت برکاته)تو افاضات عید گفت که تعطیلات عید باید کم شه .با اومدن مجلس هفتم هم خیلی ها فکر می کردند که راست راستکی قراره تعطیلات رو کم کنند ولی فعلا که انگار الحمدلله عزیزان اصولگرا تو مجلس گشادتر از این حرفا تشریف دارند وخودشونم از مجلس به هر ترتیبی در می رند!

۱ نظر:

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان