چهارشنبه، تیر ۱۵، ۱۳۸۴

net marketing

پریروز:
وقتی اومدم خانه گفتند که یه نفر با یه شماره موبایل ،سه چهار بار زنگ زده و سراغ ما رو گرفته .بعد از چند دقیقه دوباره زنگ زد دیدیم بله یکی از دوستان مقیم در علم وصنعت با ما تماس گرفته اند. این دوست ما که خیلی عجله داشت و انگار شاشش گرفته بود از ما پرسید که در مورد net marketing چیزی میدانیم یا نه .منم که فکر کردم منظورش همین خرید وفروش اینترنتی است فکر کردم الانه که فردا پس فردا یه سایت بزنه روی ebay رو کم کنه که بعد فهمیدیم منظور ایشان همین گلد گویست و اینجور چیزاست. بنده هم که که با شنیدن گلد کویست یاد مقالات روزنامه ها افتادیم و اینکه بده وداره با اینجور بند وبساط به شدت مبارزه میشه .اون زمان هم یه مدل دیگه از اینا مد بود که الان اسمش یادم نیست ولی چیزی تو همین مایه ها بود.یادم افتاد که چطور استاد شریف حسابان داشت توضیح میداد که به هزار ویک دلیل ریاضی یه همچین چیزایی کشکه.خلاصه ما اونروز با اطمینان کامل ارشادش کردیم که این کارا بده و ادم خوب سراغ یه همچین چیزایی نمیره . کلی هم سفارش کردیم که تازه اگه ادم یه پولی هم گیرش بیاد اشکال شرعی ( با لحنی کاملا حاج آقایی) داره .ویادم باشه چند تا هم حدیث و ایه در مورد خوردن پول حرام که عین اتیشه که میکنن تو حلق ادم .
دیروز :
یه مدت بعد دیدم که یکی از دوستای دیگه ما هم که یه شرکت کامپیوتری دارند هم به ما زنگ زده و در مورد Net Marketing گفت تو چیزی سرت میشه که این بار نیز بدون معطلی مثل پیرمردهای بالای 80 سال که فکر میکنند همه چیز و میدونند وبقیه بلانسبت روم به دیوار خر تشریف دارند برا ایشون هم کلی موعظه کردیم .
امروز :
(اگه دقیق بگیم امروز عصر) همین دوست اینجایی رو دیدم که یه پراید خرید .(آدم شاس تر از این بچه فقط خودشه) پرسیدم چه خبر ؟ داشتم شاخ در میاوردم .البته هنوز هم شک دارم و هی با دستم زیر موهامو لمس میکنم که نکنه یه وقت در اورده باشم و خودم خبردار نشدم . این اصلا کلهم اجمعین یه سال هم نیست که فهمیده چیزی به نام اینترنت و جود داره و یه ذره هم کمتر ا ز ان آشنایی با یه همچین مجموعه هایی وبه قول خودش Net Marketing . پرسیدم از رضا چه خبر که فهمیدیم اونم وضعش کاملا توپ شده واصلا اینجا نمی یاد. تهران مونده و قراره یه ماشین خیل بهتر تو مایه های الگانس بخره. گفت رضا رو بخوای ببینی حتما باید وقت بگیری و با هواپیما میاد و با هواپیما میره . خدایش هنوز هم باورم نشده .موبایلش رو هم جواب نمیده و گذاشته رو answering .
فردا:
ندارد
من اصلا با نوشتن این مطلب ابدا قصد تعریف از یه چنین مجموعه هایی رو هم ندارم . (البته مشکل حلال و حرامش به نظر من اگه بشه پول یه ماشین حتی پراید رو هم تو یکسال در اورد کمثل شیر مادر حلال میباشد) ولی اصلا هنوز هم نمی تونم باور کنم که تو دو سال یکی بتونه پول یه الگانس رو تو این مملکت در بیاره .اونم فقط با سبک سنگین کردن عقل این دو ادم دیدم که امکان داره .جایی که این همشهری ما پراید خریده باشه رضا دیگه باید خود آپولو رو هم تا الان بگیره.
از امروز عصر هم با دیدن این ادم یه جورایی به سادگی خودمان خنده مان رفت. واقعا یه همچین چیزایی این طرفا زیاد مد نیست یعنی خیلی بندرت میشه شنید ولی انگار تهران خیلی مد شده . کلی ادم هم مثل همین دوست ما پول های درست حسابی پیدا کرده اند.اگه شما هم رفتید خریدید (به مسولیت خودتان ) و بعد یه سال پول یه ماشین 150میلیونی رو گیر آوردید حتما یادتان باشد بیارید بابت این مشاوره بدید به ما کلی ثواب دارد.

۲ نظر:

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان