جمعه، آذر ۲۷، ۱۳۸۸

باز جوانی دیگر در آشپزخانه

معلوم نیست این جماعت کدام کجله ISI چاپ میکنند مقالات را، که حتی اسم هم ندارند (خودتان در گوگل اسکولار بررسی کنید)
خبر هم بسیار جالب است این نابغه هم توانسته تبدیل "لاپ لاست" (از خبرگزاری رسمی کشور بپرسید چیست) را کشف کند. البته ادعا شده که دانشگاه سویس هم مدرک گرفته (کدامش، خدا میداند! چون همچنان گوگل چنین کسی را نمیشناسد). البته بحثی نیست که این اخبار فقط برای مصرف داخلی هستند، مثل همه خبرهای دیگر. ولی این قبیل اخبار که بدون بررسی هم دروغش معلوم است، به چه هدفی منتشر میشوند؟ بگذریم دروغ حناق هم ندارد حتی!
بگذریم از این که بعد از یک پرزنتیشن ساده هر کسی در اینجا تو گوگل لااقل بیش از 10 صفحه ایندکس در گوگل دارد!

خبر ایرنا و فارس هم
اين مولف و محقق برتر کشور همچنين ، تبديل لاپ و لاست و کاربردهاي آن همراه با آزمايشگاه کامپيوتر متلب ( matlab) ، کتاب معادلات ديفرانسيل ، الکترونيک قدرت ، زلزله شناسي و ورودي بر زلزله بم را از مهمترين تاليفات خود و مقام برتر جهاني در مقاله بررسي انواع چاپرهاي قدرت و درج آن در مجله علمي و بين المللي آي ، اس آي را از مهمترين مقالات علمي خود عنوان کرد.
صفري دوست ، اختراع سنجش سطح مايعات به صورت اتوماتيک ، کنترل ورود و خروج افراد با استفاده از ليزر و تشخيص هويت آنها را از بهترين اختراعات خود اعلام کرد و افزود: هم اکنون در حال ثبت دو اختراع ديگر شامل آبياري هوشمند کشاورزي با استفاده از رطوبت هوا با قابليتهاي غرق آبي و قطره اي و نيز جنگ افزار جاسوسي با استفاده از رباط هستم.
وي ، کسب مدال طلاي جهاني المپياد سوييس در رشته الکترونيک ، نفر اول برگزيده اولين جشنواره حضرت علي اکبر هب مناسبت روز جوان ، برگزيده جشنواره خوارزمي و کسب رتبه اول اختراع جشنواره خوارزمي در دستگاه سنجش مايعات به صورت اتوماتيک و همچنين کنترل ورود و خروج افراد با استفاده از ليزر را از مهمترين افتخارات خود عنوان کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان