دوشنبه، شهریور ۳۰، ۱۳۸۳

دوشنبه :: امروز

امروز دوباره دلم برای نوشتن تنگ شده !
نمی دونم وقتی دلم می گیره احساس می کنم که حتما باید یک چیزایی بنویسم قبلا که عادت نداشتم وبلاگ بنویسم بیشتر با نوشتن روی کاغذ پاره ها سعی می کردم سبک بشم ولی الان یک چند وقتیه که می خوام به نوشتن با کیبورد عادت کنم اینجوری همه چیزایی که ادم می نویسه یه جورایی محفوظه .
در مورد امروز هم که فعلا ادرس جدید فعال است و کماکان مرتضوی هیچ غلطی نمی تواند بکند...
در مورد اینکه واقعا چقدر همبستگی در مورد اعتراض به فیلترینگ بوده ازاینجا می توانید بخوانید و از اینجا ولی یک چیزی که هست اینکه این مسئله کوچکی نیست و واقعا هر روز فیلترینگ سایت ها شدت بیشتری پیدا می کنه و در صورت ادامه این روند گزینشی و سلیقه ای نه تنها کسی در امان نخواهد بود که احمق هایی که از خواب خرگوشی بیدار نشده اند احساس پیروزی خواهند کرد و این تجربه رو در سایر موارد هم پیاده خواهند کرد و این احساس پیروزی بدتریب ضرر خواهند بود .پس جدا از هر تفکری که اصولا
لازمه هر جامعه ای است چون همه به فیلترینگ افسار گسیخته و گزینشی اقایان اعتراض داریم همه "امروز" شدیم.
بهترین مطلبی را که در مورد این حرکت خواندم مطلب ابطحی بود که می شود گفت تنها کسی که اهمیت رسانه ای اینترنت را در بین سیاستمداران ایرانی به درستی دریافته است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان