یکشنبه، خرداد ۱۵، ۱۳۸۴

تبلیغات

1) من نمی دونم چرا بعضی ها فکر میکنند که اگه هاشمی بیاد نمی دونم ولایت فقیه رو حذف میکنه ،آزادی ها زیاد میشه و حتی اینکه وضعیت اقتصادی بهتر میشه ؟ اخه مگه همین هاشمی تا 8 سال پیش تو این مملکت ریس جمهور نبود کدوم یک از اینها وجود داشت یا مگه میشه گفت که با اومدن خاتمی وضعیت اقتصادی مردم بدتر شد؟ تنها چیزی که هست این هاشمی بلد است چطور اوضاع رو به نفع خودش عوض کنه خیلی جالبه خیلی از مردم به این دلیل به هاشمی رای میدهند که پشتیبان (!) ولایت فقیه است و مثلا خیلی معتمد رهبره و یه عده دیگه هم استدلالشون اینه که با اومدن هاشمی این بار دیگه ولایت فقیه رو کلا حذف میکنه ! تنها چیزی که برای هاشمی فرق نمی کنه اینه که همه اینا بهش رای میدهند .خدایی چه مملکتی داریم ما.
2) تو یکی از این برنامه های تبلیغاتی قالیباف که داشت تلویزیون نشون میداد قالیباف گفت که الان به خاطر شبکه های ارتباطی شما میتونید همون دقیقه ای که فیلمی تو هالیوود ساخته میشه رو از شبکه بگیرید! خنده ام گرفت آخه ادم نمی فهمه کلا تفکر اینا از اینترنت و این چیزا چیه؟ لابد با خودش فکر کرده چون بقال سر کوچه شون همه فیلم های خارجی رو (که به تفکر اینا همه شون هالیوودی اند ) رو یک ماه بعد از اکران گیر میاره حتما از اینترنت هم میشه همون دقیقه فیلم ها رو گرفت!
3)اونروز بدنبال سرویس ارسال sms از طریق اینترنت برای موبایل های ایران بودم که اینجا رو پیدا کردم نمی دونم برای چی باید پس از ثبت نام تلفنی اکانت رو فعال کرد .کسی میدونه این سرویس که فکر کنم مال سازمان پژوهشهای علمی وصنعتی ایران هست برای عمومه یا خاص ؟
4)تو تبلیغات هاشمی یه جمله رو دیدم که واقعا فکر کنم حرف حسابیه نوشته بود:"سالها باید تا مادر کیتی چون تو بزاید " .میگم خوب بیخود نیست که مامانش نوبل زیست شناسی گرفته .خوب کار سختی اگه همه بلد بودند یه همچین چیزی بزایند که دیگه جایزه نوبل نمی دادند!

۱ نظر:

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان