یکشنبه، خرداد ۲۲، ۱۳۸۴

تبليغات زرد

1) معین داره هر روز بهتر از دیروز میشه و داره به تیپ یک ریس جمهور نزدیکتر میشه! معین دیروز تو شبکه سوم هم که داشت راجع به سانسور صحبت می کرد دوباره کاملا واضح (و بدون کلمات قلنبه ) که همه بفهمن گفت که حسابی از فیلترینگ این شکلی مخالفت کرد و گفت که هر جور که فیلتر بشه باز به راحتی میشه دور زد (خیلی خوشم اومد که معین این چیزا رو کامل فهمیده ) .از آزادی بیان برای همه و وبلاگ نویس ها و روزنامه نگارها هم وقتی صحبت از فرهنگ شد حمایت کرد .
2)هر روز که به انتخابات نزدیکتر می شیم تبلیغات برخی کاندید ها داره به زرد ترین وضع ممکن می رسه اخه یعنی چه که ادم وقتی میره میل باکس اش رو باز میکنه میبینه که مثلا 10 تا میل کپی هم هست که زور میزنن که برای یک کاندید رای جمع کنند . تو این بین هم سهم سردار از همه بیشتره اونم با پررویی تمام به جای اینکه طرف زحمت تایپ و نوشتن به خودش بده یک صفحه از سایت ایشون رو با چند تا اسکریپت دایرکت میکنه تو میل که به آقا رای بدین ! چشم حتما! اینجوری به نظر من بدتره و اصلا نتیجه معکوس هم شاید داشته باشه .به نظر من تو این جور میل ها اقلا باید طرف اونقدر شعور داشته باشه که تو subject بنویسه که مثلا نامه اصلا در مورد چی هست و اگه ادم دلش میخواد باز کنه بعدش هم که زحمت تایپ به خودش بده نه یک صفحه 150kbرو ریدایرکت کنه تو میل باکس .اونم فقط یه بار نه کیلویی !
3)تبلیغات توی تلویزیون هم که دیگه آخرشه تو این دو هفته همه اجازه هر جور صحبتی داره .اگه یه روز دیگه یکی بگه که تو این مملکت بی عدالتی هست می برنش به همون جا که عرب نی اش رو میندازه زمین در می ره ولی الان تو این دو هفته اجازه همه چیزی هست.لاریجانی تو مصاحبه اش میگفت که پوشش برای خانم ها اختیاری و به خودشون مربوطه. یا یه جای دیگه که فخیم زاده تو فیلم ازش میپرسه که میگن شما قراره به جوون ها سخت بگیرید میگه نه اصلا الان با این پیشرفت تکنولوژی اصلا یه همچین چیزی امکان نداره.
4) خندو دارترین فیلم تبلیغاتی هم برای مهر علیزاده بود (البته اولاش )که فیلم خودشو ساخته بود که مثلا مامانش حامله بود بعد این به دنیا میاد میرن به باباش خبر می دون و...حسابی خندیدیم!
5)نکته بعدی هم این که من اگه بدونم معین رای میتونه بیاره حتما بهش رای میدم حتی اگه بدونم مثل کار زیادی در مورد گفته هاش نتونه انجام بده .در این صورت کمترین چیز اینه که دیگه بدتر از این نمی شه .فکر اینکه قالیباف ریس جمور بشه حال ادمو بهم میزنه
6)یه چیز مهم دیگه که اونروز تو اقبال خوندم خیلی هم مهمه اینه که واقعا الان مهم نیست که هر کاندیدی چی میگه بیشتر این مهمه که چه کارایی و حرفایی به کی میاد . خب بالاخره کسی تو تبلیغات نمی یاد بگه که تلافی این 8 سالی که از قدرت بیرون افتادیم دهنتونو صاف میکنم .باید دید که اگه لاریجانی قرار بود هوای تازه بده همون 8 سالی که تو صدا وسیما بود این هوای تازه رو میداد – اگه قالیباف میگه که با فساد و تبعیض و رانت به شدددددت مبارزه میکنه لااقل تو تبلیغاتس خودش از همه اینا استفاده نمی کرد نمی اومد از هفته ها قبل از اعلام نامزدی همه جاهایی که برای تبلیغ خودش با پول دولت نمیرفت (حتما حق ماموریت هم میگیره).یا اینهمه تبلیغی (که فکر کنم شاید بیشتر ازمجموع بقیه بجز هاشمی باشه) لطف میکرد میگفت از کدوم پوله!-هاشمی هم الان هر چی بگه نمی تونه که 8 سالی که ریس جمهور بود رو از یاد ملت ببره!-بقیه هم که عددی نیستند.
7)یکی از فامیل های ما که بگفته خودش از اول انقلاب به هر کی رای داده برنده نشده این بار میخواد به هاشمی رای بده .خوشحالم کرد.

Excerpt : now every candidate clearly speaks about the problems and injustice in our country and about the limitations that all of them think is not fair !! maybe they find out these things recently (lol)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان