دوشنبه، تیر ۰۶، ۱۳۸۴

رافت اسلامی

از دیروز هر سایتی رو که آدم باز میکنه یا با هر کی که صحبت میکنه همه جا صحبت از ریاست جمهوری است.
از امروز (دقیقا امروز )دوباره یک عده سایت دیگه فیلتر شده اند یکیشون nedstate که نمی دونم یه بار که قبلا ها فیلتر شده بود که انگار رافت اسلامی شاملش شده بود چون فیلترش رو برداشته بودند ولی از امروز دوباره فیلتر شده .که احتمالا از نتایج رافت های اینده ای است که قراره شاملمان بشود!
چند تا سایتی که از دیروز داشتم برای اخبار چک میکردم لا مصب ها یه جوری مینویسند HARDLINE MAYOR که آدم زهره اش میترکد . تو صفحه اصلی wikipedia هم عکس ریس جمهور خوشگلمان را زده بود که وقتی باز کردم .فکر کردم از بس صحبت آقا شده کابوس میبینم و آخه ویکی پدیا کجا احمدی نژاد کجا؟
خدا به بلاگر هم لعنت کند با این امکان عکسی که اضافه کرده و زده همه وبلاگ های فارسی رو درب و داغون کرده با اون نیم خط کدی که اول هر پست اضافه میکنه !بابا انصافتون کجاست .شاید فکر کردن که دیگه از این به بعد ایرانی ها وبلاگ نمی نویسند (شاید هم درست فکر کرده اند!).آقای درخشان شما که ازتون حساب میبرند یه چیزی بگید یا این مشکل راست به چپ رو خودشون تو صفحه ارسال پست حل کنند یا اینکه وقتی ما خودمون حل کرده ایم نزنند اینهمه آرشیو ملت رو درب وداغون کنند .ما که خودمان نامه نوشتیم و توضیح دادیم براشون که تا نیامدیم گوشتن را نپیچاندیم و نزدیم کل شیشه های گوگل رو تو اون دره سیلیکون پایین نیاوردیم خودتان این را درست کنید.

۱ نظر:

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان