سه‌شنبه، تیر ۰۷، ۱۳۸۴

.

اقبال توقیف شده ، ولی خوب کسی می دونه چه بلایی سر شرق اومده ؟ فکر کنم یا تیراژش کم شده که با بسته شدن اقبال بعیده یا دست برده اند تو توزیع اش .آخه یک هفته ای میشه که دیگه شرق اینطرف ها نمی یاد.آن لاین خواندن هم که پدر آدم را درمیاورد .
در ضمن مطلب دیروز هم درست بود و سایت های فیلتر شده باز بیشتر شده اند مثلا ملاحسنی در کانادا .(البته چیزی که من میگم مربوط به ISP هایی است که ارتباطشون از مخابرات .که اکثرا هم اینطوریند.) البته برای فیلتر وبلاگ ها چون به سادگی میتونند آدرسشون رو عوض کنند به نظرم این حرف آقای مجیدی در کامنت پست قبلی ممکنه درست دربیاد و کلا خود بلاگر یا هر سرویس دهنده وبلاگ دیگه ای رو که در اختیارشون نباشد را فیلتر کنند.که خیلی هم بعید نیست .کافی است از نظرات آقای شریعتمدای در مورد وبلاگ نویسی تو کیهان خوانده باشید.
این در افشانی ها ریس جمهور محبوبمان را هم داشته باشید که من الان میبینم و اگه قلبتون ضعیفه توصیه میکنم که اصلا نبینید. البته بیشترش رو شنیده بودم ولی خیلی هاش رو آدم باور نمیکرد. البته به قول مطلبی که از اقای شیرزاد در اقبال یک مدت پیش خوانده بودم اینکه بالاخره یاد خواهند گرفت که نمیشه اینطوری هم تند رفت ولی خوب تا زمانی که یا بگیرند چه بر سر این مملکت خواهند اورد خدا میداند.همیشه بایستی تاوان یادگیری افراد را پرداخت تا بدانند که دنیا ، دنیایی نیست که هر کی هر غلطی دلش خواست بکند.یه دلیل ساده هم اینکه احمدی نژاد دیروز تو مصاحبه اش از مواضع قبلی اش در مورد بورس هنوز هیچی نشده برگشت .اونایی که تو بورس هستند میدونند از هفته پیش با درافشانی اقا چهبر سر بورس امده بود که از امروز تقریبا فقط تثبیت شده .
به عنوان یه پیشنهاد برای فیلتر به نظرم استفاده از سایت هایی چون web2mail.com یا pagegetter.com راه حل خوبی است .حتما سر بزنید امکانات بسیار خوبی دارند . یا اینکه از وب پروکسی ها استفاده کنید مثل این.
--------------- پی نوشت:
ما بازنده تلاشی که کردیم نیستیم : (مطب دکتر معین- حیف که احمدی نژاد رای رو از کی برد!)
شما را بازنده تلاشي كه كرديد نمي‌دانم ، دستاوردهاي شما كه شعارهايتان را بدون ابهام، صريح و با تابوشكني بيان كرديد و از بيت المال براي انتخابات هزينه نكرديد و آرمانهايي چون دمكراسي، حقوق بشر و توسعه ، پيشرفت و اعتدال را انتخاب كرديد ناديده گرفته نمي‌شود .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان