جمعه، آذر ۱۳، ۱۳۸۸

آزادگی برایتان زیاد هست، لااقل انصاف داشته باشید


این معرکه مضحک ناشی از ذهن‌های بیمار و احمقی است که دیروز جمعی مقابل سفارت انگلستان ترتیب داده‌اند. اینان بر کدامین زخم نمک می‌پاشند. کافی است خود را جای مادر این دختر فرض کنید تا بدانید چه رنجی کشیده است با دیدن این نمایش مضحک. آخر کدام انسانی این بازی را در راستای روشنگری میداند؟ خبری که متاسفانه در همه سایت های دولت نیز بازتاب فراوانی داشته است. روی سخن با سایت های فاسدی چون فارس نیوز و رجانیوز نیست که بر آنان حرجی نیست ولی دیدن این خبر در سایت الف اقای توکلی که داعیه دار اصولگرایی اند چرا؟ این کدامین منطق اصولگرایی است، ترتیب دادن چنین نمایش مسغره‌ای که تنها تاثیر و نهایت برد آن بر الام مادر و بستگان انسان بیگناهی خواهد بود؟
روزگاری که امام از دین جماعت لشگر فاسد اموی نومید شده بود گفته بود که اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید، اما خطاب به چنین انسان‌های کوته فکری آزادگی نیز بعید است، نهایتا تنها بایستی تقاضای انصاف داشت.

۲ نظر:

  1. گوگولی ! دیکتت بد تر از منه لازم نیست اینو منتشر کنی فقط جان مادرت 100 بار بنویس مصغره! اگه یادت نموند بکو مصغره اسم بابت اصغره که یادت بمونه!

    پاسخحذف
  2. اعتماد بنفس تان بد نیست ها، ماشالله. دوست عزیز املای درست همین کلمه به شکلی است که در متن میبینید. لطفا شما تمرین کنید. "مسغره" درست است نه مصفره.

    پاسخحذف

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان