پنجشنبه، خرداد ۱۲، ۱۳۸۴

تریبون آزاد

1) یکشنبه گذشته تو دانشگاه تریبون آزاد برگزار شده بود از طرف انجمن اسلامی .عنوانش هم بود :"رفراندوم جمهوریت آری ،نه".از همون اولش بجز سخنران اول که از طرف انجمن بود بقیه همه از طرف بسیج و اینا بود که از هر دری و طرفی که میشد به این معین هرچه دلشان میخواست گفتند .البته نفر دوم و سوم از روی یک ورق میخواندند.یعنی نفر سوم همون ورق نفر دوم رو گرفت که انگار از یه جایی به بعد رو اون بخونه ولی گم کرد و همون جا ها رو خوند که خ.دش هم فهمید . بعدش هر کس دیگه که از غیر بسیج میخواست صحبت کنه پاسداران همیشه در صحنه با فحش و هو کردن اجازه ندادند(تا حالا دیدید یه بسیجی وقتی میخواد دست بزنه یا هو کنه چه شکلی میشه؟). ولی خیلی جالب بودچون کل بسیجی های داخل سالن جمع شده بودند جلوی تریبون کاملا میشد تعدادشونو حدس زد که دختر پسر (منظور خواهر برادر، آنهم به صورت جدا ) کلا 50 نفر نمیشدند.ولی خدایی زوری داشتند .یه جوری از ته دل فریاد میزدند که انگار دارند جهاد فی سبیل الله میکنند .مخصوصا دختراشون (منظور خواهر ها).من که وسطش دلم سوخت میخواستم برم کمکشون ولی خوب خدارو شکر سپاهشان تکمیل بود.
وسط جلسه هم که قرار شد دکتر فرزدی (عضو نهضت آزادی و استاد دانشگاه تبریز) صحبت کنه دیگه اینا یه دفعه همگی داشتند خوشان را جر میدادند و خواستند بپرند وسط سن که بقیه هم صف کشیدند جلوی تریبون و خلاصه کارزاری شده بود .از یه طرف اینا داد میزدند"مرگ بر منافق "و از طذف دیگه اونا جواب میدادند"منافق دوست داریم"و ..ولی این وسط فرزدی مثل جنتلمن ها کلی حال کرد چون کل سالن منهای 50 نفر همه شده بودند طرفدار پرو پا قرص.
بعدش هم ریس بسیج اومد و گفت که اصلا این جلسه غیر قانونی و میدیم گوش همه تونو ببرند و..
البته بعد از این دم به دقیقه بیانیه است که صادر میشه ولی جالبترینش مال ستاد هاشمی بود که متن کاملا کدخدا منشی نوشته شده بود که بابا این کارا چیه؟ عین عبارت :"چه چپ ؟چه راست تموم کنید این دعوا هارو .روی هم رو ببوسید".انگار وسط دعوای دو نفر یکی رسیده باشد و بخواهد با ماچ و بوس قضیه رو تموم کنه.
2) بمب گوگلی برای گنجی: human rights
3) اگه تو ایرانید و اهل روزنامه خوندنید و اهل اینترنت و کامپیوتر . روزنامه "علم روز " رو توصیه میکنم با اینکه فعلا تازه است و ولی روزنامه خوبیه و توصیه میکنم حتما حتما یک بار امتحان کنید . البته سیستم توزیع اش اصلا تعریفی ندارد . اگر هم که یا جایی هستید که روزنامه به دستتون نمی رسه می تونید نسخه pdf هفته نامه رو رایگان دانلود کنید. البته فعلا سایتش راه نیافتاده.
4) بابا این شهرداری عجب ادمیه! (البته نمی دونم کیه؟) دکه روزنامه فروشی دم آبرسان رو برداشته اند به جاش گلدون های جدید بی ریخت گذاشتند .بابا ملت برای یه روزنامه باید برند دکه بعدی اقلا 300 متر دورتر اون طرف خیابون.

۲ نظر:

  1. Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » » »

    پاسخحذف
  2. Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » »

    پاسخحذف

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان