چهارشنبه، آبان ۲۰، ۱۳۸۸

ندارد

رسیدم آزمایشگاه میبینم همه بچه ها دو هم جمع شدند، فکر کردم کسی مرده اینا دورش جمع شدند، گفتم شاید هم جمع شدند اغتشاش کنند که دیدیم نه خیر قضیه اینه که یک کافی میکر برای آزمایشگاهمون آوردند، حالا هم تفریحی شده کار کردن با این خلاصه. اول از همه مثل پت و مت همه بچه‌ها داشتند جا برای این کافی میکر پیدا میکردند. من کلا نمیدونستم انگار این کافی میکر یه جورایی برای اینا مقدسه، چون کلا با یک احترام خاصی باهاش رفتار میکنند، کل آزمایشگاه رو هم امروز بهم زدند تا برای این کافی میکر جا درست کنند. آخر سر هم فکر کنم اینو بگذارند وسط آزمایشگاه خودمون بریم بشینیم تو سالن، یعنی اینطور مردمانی هستند.
حالا البته این قضیه به همین جا هم ختم نمیشود، یک سری هم بحث راجع به این شده که این cup هایی که این کافی میکر دارد، انگار زیاد با محیط زیست دوست نیستند و حتما بایستی ری سایکل بشوند، برای همین علما یک نیم ساعت دیگه هم داشتند راجع به ظرفی برای همین منظور تصمیم گیری میکردند. حالا شما فکر کنید یک طرف قضیه هم ما هستیم و این برادر ایتالیایی مان تو لب. که کلا بدون توجه به اینا که مثل پت و مت دارند میاند و میرند، هر دو یک طرف آزمایشگاه چرت‌مان را میزنیم. اینا هم هر ۵ دقیقه یک بار نظر ما رو می پرسند.
ما هم کلا اهل کافی نیستیم داشتیم جستجو میکردیم ببینیم میشه با همین چایی هم درست کرد یا نه، ولی خب با این احترامی که اینا برای این کافی میکر قایلند ممکنه سرمو بزنند، فعلا بی خیال شدیم.

۱ نظر:

  1. hala to be jaye chay coffee bokhor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف

برای اینکه اولین کسی باشم که دارم کامنتهامو میخونم، بعد از خوندن منتشر میشوند. ممنون از نظرتان